November 06, 2007

The 3rd Path


"There are those who believe life here began out there...far across the universe"

Adoro , my bosom friend, was really worried about my absence from blogging last week. To calm her mind, I think she turned to hallucinogenic drugs. Please, let's pray for her, ok?

Where was I anyway?




Here's some photos of my brief vacation, enjoy!


Above: A photo of me, with a bad die job, collecting shells with a close, personal, friend (not Sid Hartman) in Jamaica.



A photo of me, after a great underwire bra purchase, in Kentucky.



A boring dinner in Vegas



Touring the Eiffel Tower incognito in Paris. Hey, there are so many Muslims in Paris these days, it's safer to just blend in.

Where will I go next? Hmmmm....

12 Comments:

Anonymous Anonymous said...

NOW who's hallucinating, Lady?

At least myepic adventure story involved...well, places I've actually BEEN!

LOL!

~ Adoro

November 06, 2007 9:06 PM  
Blogger Cathy_of_Alex said...

Gentle Readers: MY story is legit! You don't see fairies and wizards in my travels do you? Unlike Ms. Adoro's, er, "trip".

November 06, 2007 9:11 PM  
Anonymous sandro magitra said...

Deese eez quite funnie, Mz. Catee. Deese is quite funnie!

November 06, 2007 9:25 PM  
Blogger Tom in Vegas said...

I've had boring dinners in Vegas but with wonderful martinis...shaken, not stirred.

Tom

November 07, 2007 12:08 AM  
Blogger Vincenzo said...

http://i24.tinypic.com/2hhnd54.jpg

November 07, 2007 12:37 AM  
Blogger Cathy_of_Alex said...

Vincenzo: Now that's horrifying! Is that Terry in the red outfit? LOL! When he's ill, he does not dress well.

November 07, 2007 6:36 AM  
Blogger Vincenzo said...

Yeah, poor guy. You can see another variation of the red suspender look at his blog. (Hope you get well soon Terry!)

November 07, 2007 6:54 AM  
Blogger Adoro te Devote said...

Wow, Cathy, you wanna talk about a "trip"! See...Vincenzo caught you with the spaceship in the background! While you may not have had Hobbits (although there's a clear pic of you in the ring), well, there you are with the Veuve and the spaceship.

Talkin' about TRIPPIN!

LOL!

And Vincenzo...about my alleged "trip" as Cathy so snarkily puts it....can't you help here? You saw her and followed her, too! You found her in the ring! So we KNOW she was with the Hobbitts, and really, what is she trying to hide?

I won't judge, Cathy, honestly. Whatever you were doing, buying black market Veuve or whatever...we'll get you the help you need. Or we'll just laugh about your adventure and move on if no help is needed. Whatever.

November 07, 2007 9:47 AM  
Blogger swissmiss said...

Nice travelogue! Vincenzo's picture with the guy in red is scary! Eewww, my eyes!

November 07, 2007 10:07 AM  
Blogger Terry Nelson said...

Vincenzo - Thanks for making me look good all of the time!

Cathy - I was delirious when I wrote my comment last night.

November 07, 2007 12:39 PM  
Blogger Vincenzo said...

"Wow, Cathy, you wanna talk about a "trip"! See...Vincenzo caught you with the spaceship in the background!"

That's a submarine base.

November 07, 2007 1:45 PM  
Blogger Cathy_of_Alex said...

Sure, Ter.

November 07, 2007 8:47 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home

<< # St. Blog's Parish ? >>
Locations of visitors to this page